Construește-ți cariera în echipa CNI
Comisia Naţională de Integritate anunţă despre desfăşurarea, în perioada 19-29 ianuarie 2016, a rundei de interviuri pentru selectarea candidatului pentru angajare în postul de contabil (contabil şef)
Scopul general al funcţiei:
Asigurarea activităţii economico-financiare a Comisiei Naţionale de Integritate în conformitate cu legislaţia în vigoare şi normele metodologice aprobate
Sarcinile de bază:
- Implementarea cerinţelor unice ale standardelor de contabilitate şi raportare financiară;
- Generarea şi furnizarea informaţiilor necesare elaborării planurilor şi programelor de activitate;
- Asigurarea controlului valoric al activităţilor desfăşurate prin înregistrarea operaţiunilor economico-financiare şi prelucrarea informaţiilor cu privire la realizarea bugetului instituţiei;
- Controlul operaţiilor patrimoniale efectuate si a exactităţii datelor contabile, în vederea asigurării integrităţii patrimoniului;
- Întocmirea documentelor de sinteză contabilă;
- Coordonarea procedurilor de petrecere a licitaţiilor în cadrul Comisiei Naţionale de Integritate.
Condiţiile de înscriere la interviu pentru angajare:
Condiţii de bază:
Deţine cetăţenia Republicii Moldova;
Posedă limba de stat;
Are capacitate deplină de exerciţiu;
Nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vîrstă;
Este apt din punct de vedere al sănătăţii;
Are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
În ultimii 3 ani nu a fost destituit dintr-o funcţie publică drept sancţiune disciplinară, conform art. 64 alin.(1), lit. a) şi b);
Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
Nu este privată de dreptul de a ocupa o funcţie publică.
Cerinţe specifice:
Studii superioare economice;
Experienţă profesională în post de contabil, preferabil 3 ani în serviciul public;
Cunoaşterea activităţii de contabilitate în serviciul public constituie prioritate;
Abilităţi de planificare si organizare a activităţilor specifice postului;
Forţă de concentrare pentru lucrul cu cifre;
Rezistenţă la program intens de activitate;
Comunicare eficientă.
Cunoştinţe:
Cunoaşterea legislaţiei naţionale în domeniul contabilităţii;
Cunoaşterea profundă a tuturor procedurilor de lucru ce ţin de evidenţa contabilă şi finanţe în serviciul public;
Cunoştinţe de operare la calculator: Microsoft Windows, Microsoft Office, Microsoft Excel, Internet Explorer, programa 1C.
Abilităţi: abilităţi de organizare, luare a deciziilor, argumentare, elaborare a documentelor, prezentare, soluţionare de probleme.
Atitudini/comportamente: responsabilitate, disciplină, punctualitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate vor prezenta personal la data desfăşurării interviului sau în prealabil, prin poşta electronică, dosarul de participare la concurs,
care va conţine:
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare*;
- copia carnetului de muncă;
- alte acte ce atestă experienţa de muncă în domeniu;
- acte privind dovada cunoaşterii unei limbi de circulaţie internaţională;
- alte acte relevante în contextul ocupării funcţiei.
Programare prealabilă la tel. 022 820 612, 068 10 10 23
Depunerea dosarelor on-line: stepanida.dragutan@cni.md